چگونه برای درمان گلومرولونفریت
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان گلومرولونفریتچگونه برای درمان گلومرولونفریت

گلومرولونفریت، به این معنی که آسیب گلومرول رخ می دهد. بسته به میزان آسیب گلومرولی، ما گلومرولونفریت به پنج مرحله تقسیم شده است. تحت شرایط عادی، در مرحله اول و دوم، بیماران درد پس از یک دوره سوم زمانی که بیماران علایم، آنها نارسایی کلیه بوده است. بنابراین، ممکن است برای درمان این بیماری، عملکرد کلیوی می تواند معکوس شود؟

شما ممکن است اغلب می شنویم که بیماری کلیوی نمی تواند متوقف شود، عملکرد کلیوی نمی توان معکوس کرد، آن اورمی ظاهر خواهد شد. اما همراه با توسعه قوی از طب چینی، و بسیاری از بیماران یشم که بازگشت به زندگی عادی وجود دارد.

در اینجا نگاهی به بیمارستان ما از طب سنتی چینی است، چگونه برای درمان و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

آسیب کلیه، عمدتا به دلیل افراطی از پاسخ ایمنی و التهابی، و ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، بنابراین پردازش اصلی ما برای پاکسازی در خون، کاهش رسوب کمپلکس ایمنی و جریان خون، رفع ایسکمی و هیپوکسی، طب چینی برای این که اثر جادویی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy:

در این روش درمانی نوآورانه، یک نماینده از درمان است. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی گسترش، به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، در اصل جلوگیری از ایسکمی کلیوی و هیپوکسی و پاسخ ایمنی و التهابی شدید و بازگرداندن عملکرد کلیه، بازگرداندن ساختار اصلی کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: